Zwroty i reklamacje

 

W naszym sklepie zwroty i reklamacje polecamy składać poprzez zautomatyzowany proces zwrotu produktów, który pozwoli: 

  • skrócić procedury do minimum; 
  • zaoszczędzić czas-zwrot elektroniczny umożliwia wypełnienie procesu zwrotu w przeciągu kilku minut a wypełniony przez Ciebie formularz natychmiast dociera do naszego sklepu; 
  • zaoszczędzić pieniądze, dzięki braku konieczności odwiedzania poczty czy drukowania dokumentów;
  • przyczynia się do ochrony środowiska (brak dokumentów papierowych),

Jeśli chcesz teraz dokonać zwrotu lub reklamacji produktów, możesz to zrobić klikając tutaj

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem lub jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy najłatwiej odstąpić wypełniając formularz zwrotu towaru bezpośrednio w naszym sklepie internetowym lub składając nam pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@siju.com.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Kolorowa 166, 42-280 Częstochowa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia w wybranej formie przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na zamówienie według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb
  • nasza biżuteria wykonana jest z surowców naturalnych, dlatego reklamacji z tytułu rękojmi nie podlega biżuteria, która była użytkowana w sposób nieprawidłowy, (czyli miała kontakt z wodą, kosmetykami, nie była zdejmowana do spania itp.)

    *Zarówno srebro jak i kamienie naturalne wymagają odpowiedniego przechowywania i użytkowania, w przeciwnym razie może nastąpić naturalny proces zmiany koloru srebra na ciemniejszy, ścieranie się powłoki pozłacanej, matowienie kamieni a nawet ich całkowite rozpuszczenie(w przypadku niektórych). Reklamacje złożone ze względu na powyższe cechy w większości przypadków będą rozpatrywane negatywnie. 

    Informacje dotyczące tego jak dbać o swoją biżuterię z naturalnych surowców znajdziesz w stronach informacyjnych, zamieszczonych w stopce naszej strony głównej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć za pomocą formularza online lub wysyłając pisemne oświadczenie na adres e-mail: info@siju.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Kolorowa 166, 42-280 Częstochowa.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Kolorowa 166, 42-280 Częstochowa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl